rightthrume.webblogg.se

The dun dun

Kategori: Allmänt

Jag känner mig så jävla duktig! Gjorde klart två arbeten på fyra timmar igår, med hjälp av Disa, då jävla skönt att det är ut världen! Och nått ännu bättre är ju att jag nästan är klar med en av låtarna och att jag har påbörjat en ny låt, kan det blir bättre?

Måste väl berätta lite om dagen då. 
Guidade ju holländare idag i skolan med Carro o Emma som en del i engelskan och det gick fan skit bra! Dock så luktade dom härsket stekfett och hade flottigt hår, men men vad ska man göra liksom? Är man vidrig så är man.
Konstigare namn har jag aldrig hört, det enda jag hörde va zxzkdzkzdbskttkr typ.... Sen så vare ju entreprenörskap och då vart jag och Emelie utlockade ur vår egna grupp som vi startade, jävla fittor asså, men som jag sa, vad ska man göra? Usch jaja kan ju bara hoppas på att vårt företag går bättre än deras :)

Här kommer bilder från när vi var i djurhuset o lekte med djuren :)





Kommer även en bild från dom vidriga holländarna, man kan typ känns lukten igenom datan/telefonen eller vad ni nu löser det här ifrån

Självklart så kommer ju det lite pictures från fritiden också haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: