rightthrume.webblogg.se

Foooood

Kategori: Allmänt

Kom precis ut ur badet och innan det så käkade jag ugnsstekt lax med sås och kokad potatis, och nu kommer pappa och frågar om vi ska käka eller fika ute idag, vill folk göda mig eller? Nu är frågan vart vi ska äta bara haha, donken, chop chop, Ming eller mongolian barbecue? Fuck va jobbigt

And im back bitchezzz

Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen tillbaka i Eskilstuna! Så jävla skönt!!!! 
Tog ett tag dock.... Först vare ju läkarbesök om min jävla medicin 
Läkare "jaa du måste gå o lägga dig tidigare!"
Jag "och det har man aldrig gjort tidigare? Kom med nåt annat snälla"
Läkare "sluta va så grinig, hade du lagt dig tidigare så hade du inte vart så tjurig!"

Haha bite me bitch 


Seg uppdatering....

Kategori: Allmänt

Sorry för den extremt sega uppdateringen men bloggen har vart nästan helt bortglömd av nån anledning hehe men nog om det, nu blire om i fredags!

I fredags så vare maskerad/20 års fest för älskade Linnéa! 
Jag tog med mig Anton o Emelie i klassen o så kom det en massa andra, vi vart väl typ 40 pers(det va lokal)
I början så vare rätt så segt, och Tyra o Bianca ville ta med mig till Pink Friday vilket är en klubb fast för typ lesbiska o homo'n haha men jag va tvungen o hämta Anton först för han bor ju i Söderköping så jag tackade nej haha(fast jag lovade dem att jag ska med om två veckor haha)
Efter det så hämtade jag Anton och när vi kom tillbaka så vare fortfarande exakt lika segt så då tänkte jag att jag kan ju lika gärna ge Linnéa hennes present, vilket var en lapdance från ingen annan än mig själv!
Och efter det så kom festen igång! Ingen fest utan Anton Wallgren ;) 
Och bör vi väl skulle dra så hick jag o Anton till fel spårvagn.... Men sen så hittade vi rätt. Anton spydde när vi väntade på tuben haha och igen när vi gick från tuben till himpa. Sen så spydde han ÄNNU en gång i mitt rum haha men det skiter man väl i. 
Haha han var så jävla packad att han inte ens märkte att jag tog av han kläderna(man kan liksom inte sova fullt påklädd i ett skitvarmt rum med en hund som ska sova på en haha)
Dagen efter var trevlig, vi kollade på film, gick till Ica, myste med min hund o ba chillade och han kommer förmodligen hit idag också då jag är ensam kvar på boendet....

Så såg min outfit ut, jag va porrkanin iår igen haha fast denna gång lite porrigare med uppknäppt och igenomskinlig skjorta och sönder skurna jeans :D och dör ser ni min älskade vän Alexandra! Henne kan ni besöka på http://.alexandraklavus.devote.se
Här kan ni också se mig och Anton, playboykanin o porrkatt, till er service! 

Och så självklart jag o Alice, hon va fjortis som ni kan se ;)

Ångest

Kategori: Allmänt

Har haft en riktig jävla ångest hela dagen och mår så jävla konstigt, hatar detta. Är så jävla förvirrad och veta fan knappt vart jag ska ta vägen. Vill bara försvinna från radarn och ta med mig en person som förstår mig, i typ en månad o bli ompysslad och prata o fundera ut allt men det kommer väl aldrig hända.... Så mycket skit som pågår just nu, så jävla svårt o hålla en god min inför alla. 

Helvete helvete helvete

Kategori: Allmänt

Faaaaaan asså! Snart äre lov och jag är inte ens i närheten av klar med allt jävla skolarbete! Paniken som uppstår! 

Upp, upp och iväg mot det oändliga

Kategori: Allmänt

Denna dag är fylld med glädje och sorg, för idag då har vi farvälsfest/middag för Moa i klassen som har slutat och ska börja häst istället. 
Så för tillfället så är vi påväg till söderköping(sörping) och ska festa tills imorgon i hennes ära typ. Vi va inte världens bästa kompisar men vi ingick i ett litet gäng i början och jag kommer sakna henne jätte mycket. Usch känns hemskt o skriva det här men vad ska man göra? Alla sitter och är skittaggade på bussen men jag själv sitter i ena hörnet med lurarna i öronen och begraver mig i musik, kan ni fatta, anton den som alltid peppar alla andra sitter och är mest opepp i hela samlingen? Nått fel äre, men kul ska det bli iaf, har eventuellt planerat att skåla för våran tid tillsammans då jag känner att det är behövligt!

The updating

Kategori: Allmänt

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har hänt lite skit den senaste tiden och har inte orkar med allt, så bloggen har blivit bortglömd. Men det känns som att jag är tillbaka nu iaf!