rightthrume.webblogg.se

I'm in awe of a paw

Kategori: Nikki

Fy vad valparna växer asså! De har blivit enorma kan jag säga haha. Och två av dem har blåa ögon!!!!!! De resterande fyra har bruna ögon, älskar dem så mycket!




Landat på hemmaplan

Kategori: Eskilstuna

Nu har jag äntligen landat på hemmaplan, nämligen Eskilstuna! 

Sanna kom hit så vi tog en kopp kaffe, spelade lite kort och bara umgick, saknat henne som faaaan! 
Efter det så kastades datan fram och pluggandet började, blev en uppsats om räven som främmande att i Australien, skrev hela 1955 ord! Stolt över mig själv fan, pimplade kaffe o cigg haha men sängen kallar på mig känns det som. Har fått hem min nya sömnmedicin btw! Hoppas att den funkar också, jaja godnatt mina få men älskade läsare! <3 


Taggaråååå!

Kategori: Allmänt

Fylld med lycka just nu! Idag kommer nämligen Malin o Anton tillbaka!!!! Får träffa dom för första gången på tre veckor hihi!!!! Och nästa vecka så börjar min praktik på rovdjursavdelningen i parken zoo, är så jävla taggad så det är inte sant asså! Sen så får jag träffa mamma, pappa, bröderna, Sanna o mina hundar i helgen :D jag dör av lycka! 

Barabom

Kategori: Allmänt

Idag så hanterade vi reptiler och avmaskade dom med axilur genom att injicera det i deras mat, dvs råttor o möss, det va smaskigt! Spillde lite på mina byxor så det ser ut som att jag har sarrat ner mig själv, nice! 
Jag, Mathilda o Milla försökte mata Gudrun(den fetaste orm jag någonsin skådat) men det gick sådär, först råkade jag svinga in råttan i huvet på henne och sen så tappade Mathilda råttan en halvmeter ner i Gudruns bad haha.... Så istället för att fucka upp allt ännu mer så la vi den döda råttan lite fint på en gren framför Gudrun ifall hon bestämmer sig för att äta sen 👍 



Ps. Denna lilla skit är då inte Gudrun bara så ni vet

Älskade vän

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och tänker på dig älskade vän, saknar dig och hoppas bara att allt blir bra. Om du läser detta Amanda Björn Nielsen, jag tänker på dig och saknar dig!

Hemma i helgen

Kategori: Allmänt

I helgen så åkte jag hem till Eskilstuna, och träffade Sanna, mamma, Wiggo, Monica, Ville, pappa, joakim och.... Mina hundvalpar!!!! För det är så att min hund har blivit mamma! Dock genom en tjuvparning men ändå! Det vart 6 stycken friska valpar! Två killar och fyra flickor! 

Fuck these petty niggas

Kategori: Allmänt

Sitter nu på innovationcamp och har vaken i ungefär 18 timmar, och på fem dagar så har jag bara sovit 17 timmar. Livet leker right?
Det jag kan trösta mig med är att min grupp har bästa konceptet(som jag kom på när jag va ute o rökte haha) 

Nu får man bara hoppas på att vi går vidare sen på presentationen



Hantering av reptiler!

Kategori: Norrköping

Idag hade vi reptil hantering, det va skit kul!





Bye bye beautiful

Kategori: Allmänt

Sitter på bussen mot bup nu på min sovmorgon, kill me please :') okej nog med bitterhet och tjurighet hehe

Igår va sista dagen som hela klassen var samlad för nästa vecka så drar ens halvan ut på praktik till bla Borås djurpark, furuvik djurpark och Kolmården! Lycka till nu mina små birdies! Kommer sakna dom som faan, älskade klass! 

Bjuder på en bild från igår då Billan var här o hälsade på, så jag, Billan o jerra drog till subway o käkade, det var trevligt som fan :D

Skit

Kategori: Allmänt

Hoppa på mig om du vill, kasta din skit hit o dit.
Hatat mig från början är det enda du har gjort, tjatat och tjatat så jag har förlorat mitt hopp.
Det du inte inser är att det snart kommer ett stopp, då jag inte andas eller ler. Då mitt hjärta inte slår mer

Håller på att bli sjuk

Kategori: Allmänt

Ligger i denna stund o snörvlar o snyter mig under täcket. Håller på o bli sjuk, fyfan asså. Vi va ju i badhuset med klassen idag och ända sen kl 11:00 idag så har jag frusit och vart kall i hela kroppen och mina händer har vart helt vita och stela, yaaay me....

The color indigo

Kategori: Tankar

To live in a world as an indigo child is not the easiest, you will meet many ups and downs. But, through will and perceverence, you will get through it as a stronger being.