rightthrume.webblogg.se

pinkcrazybarbie.blogg.se

Kategori: Allmänt

Har bytt blogg till pinkcrazybarbie.blogg.se

Vi tar över!

Kategori: Norrköping

Är äntligen tillbaka i Norrköping! Kom hit igår vid två tiden men allt fuckade då mina nycklar ligger på carros rum o hon inte har kommit ännu! Men Securitas fick låsa upp åt mig så rummet får stå olåst tills hon kommer haha.

Idag så vart det stan med Maja, Emelie o Sara. Vi åkte till Mirum först där jag köpte oxöron, ett koppel och en klotång till min prinsessa, sen så blev det thai på stan, fan va gott! Jag o Maja drog sen till H&M o köpte sprayschampo och sen köpte vi cigg. Åkte hem och hämtade min hund hos Sanna o daniella som va sånna änglar o va hundvakt! Det hade gått bra, eftersom att nikki har höga hormonhalter just nu efter valparna o allt så fäller hon nått kopiöst så de borstade henne(de fyllde en hel påse haha). Nikki hade även fått lekt i en stor sandhög vilket var en stor hit tydligen haha. Sen klippte Alexandra klorna på nikki, har så jävla bra vänner som hjälper ett särbarn som mig med allt!
Nu blire att styra skutan mot blomster o välkomna Malin tillbaka!!!!




If i scream if i cry

Kategori: Allmänt

Igår så försvann sista hundvalpen, vilket är skönt då jag äntligen får sova på nätterna.
Men skitsamma igår va jag på tuna park med Sanna och köpte dessa plagg!




Idag var jag o fika med min moster vilket var jätte mysigt men som också resulterade i att hon köpte en halsduk åt mig(som jag valde ut) skitsnygg! 

Där har ni outfiten! 
Sen så vart det fika med Rebecka, Michis, Ella o Amanda. Och nu så har jag städat och ska ut med min prinsessa!

Si si

Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? si si
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade aldrig några löften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? yes anna-karin :)
4. Dog någon som stod dig nära? naaee
5. Vilka länder besökte du? grekland
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? gick aldrig på nån festival så det ska nog bli av 2014
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? vet inte
8. Vad var din största framgång 2013? att jag kom ut ur garderoben haha. och att jag berättade för familjen att jag röker


9. Största misstaget? en liten sommarromans som gick fel
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, fått ny medicin och utreds för mer diagnoser haha
11. Bästa köpet? min lilla Nikki <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat, cigg o onödigt skit
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa, när vi köpte min hund!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Freaks, Roar, im out, superbass!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? va nog fan ledsnare iår haha
16. Vad önskar du att du gjort mer? pluggat mer, tränat nikki mer, ätit mindre onyttigt och festat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt negativa tankar
18. Hur tillbringar du julen? med familjen o släkten och käkar julmat och sen middag på papas tapas

19. Blev du kär i år? kär skulle jag inte vilja påstå
20. Favoritprogram på TV?  paradise hotell
21. Bästa boken du läste i år? the hobbit
22. Bästa filmen du har sett? Pitch perfect och the hobbit the desolation of smaug
23. Största musikaliska upptäckten? ''återupptäckte'' lady gaga haha pch mavado
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar, kläder, parfymer och en till liten grej hehe
25. Något du önskade dig men inte fick? platåskor
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? inte ett jävla piss, hade praktik typ. årets födelsedag har vart den sämsta genom tiderna
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? om jag hade haft mer pengar, skrivit mer låtar och vart mindre känslig
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? big fat slut
29. Vad fick dig att må bra? mina små ladybugs i norrköping, min bästa syster sanna och min egna gypsy cattiz
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Kevin zegers gaaah ge mig! rihanna, nicki minaj och paradise thobias!
31. Vem saknade du? min förra hund, alla i norrköping och kompisarna i eskilstuna
32. Har du fått några nya vänner? ofc! men också skapar ovänner :')
33. Bästa konserten du varit på? Bullet for my valentine
34. Bästa festivalen du varit på? va inte på nån....
35. Bästa minnet från det här året? mina lapdances, grekland och alla roliga random grejer i norrköping!