rightthrume.webblogg.se

Barabom

Kategori: Allmänt

Idag så hanterade vi reptiler och avmaskade dom med axilur genom att injicera det i deras mat, dvs råttor o möss, det va smaskigt! Spillde lite på mina byxor så det ser ut som att jag har sarrat ner mig själv, nice! 
Jag, Mathilda o Milla försökte mata Gudrun(den fetaste orm jag någonsin skådat) men det gick sådär, först råkade jag svinga in råttan i huvet på henne och sen så tappade Mathilda råttan en halvmeter ner i Gudruns bad haha.... Så istället för att fucka upp allt ännu mer så la vi den döda råttan lite fint på en gren framför Gudrun ifall hon bestämmer sig för att äta sen 👍 



Ps. Denna lilla skit är då inte Gudrun bara så ni vet

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Eww.. en liten pedofil

    Svar: HAHAHAHA
    rightthrume.webblogg.se

    2013-12-08 | 18:29:09
    Bloggadress: http://emeelienoren.blogg.se

Kommentera inlägget här: