rightthrume.webblogg.se

Ta mig till Norrköping!

Kategori: Norrköping

Jag saknar Norrköping! Jag saknar blomster, jag saknar skolan, jag saknar mitt rum, jag saknar alla människor ja jag saknar till och med himpa! Det är så ensamt henne även fast jag har hela sju hundar o hålla på med haha. Fan man är ju så jävla trött efter praktiken så man orkar knappt göra nått när man kommer hem, o speciellt inte dagarna då jag cyklar. Då skulle jag kunna somna i trappen på väg upp till lägenheten. Jag saknar Emelies dåliga natthumor, Malins överdrivna skämt, Lisas och mina serious talks, mathildas helt spontana kaffe cravings, julles cp garv och.... Ja jag saknar Allt det sär helt enkelt.... Usch saknaden äter upp mig inifrån! Jag ligger helt jävla seriöst o gråter just nu o lyssnar på deppmusik o tänker på alla sjuka grejer vi har gjort i Norrköping och längtar tillbaka, visst det är inte så länge kvar till kag träffar alla igen men jag har inte vart där på tre veckor nu. JAG DÖR! 
Usch saknar alla mina troll! Älskar er och hoppas ni saknar mig också! <3








Kommentarer


Kommentera inlägget här: