rightthrume.webblogg.se

Parken zoo!

Kategori: Allmänt

Jag har ju gjort klart ni praktik på parken zoo men har inte riktigt skrivit om vad jag har fått göra så jag kan ju göra det nu - 
Jag har fått 
- mata binturong, sandkatt, jätteutter. klolösutter, röd panda, molnråtta, manvarg, Jaguar, gepard, amurleopard, asiatiskt lejon, Sumatra tiger, fiskarkatt, pallaskatt och trädleopard.
- städa hos alla förutom hos jätteutter då de har två ungar(som är skit söta btw)
- göra mat åt alla föregående 
- aktivera sandkatterna genom att fiska dem, detta genomförs på så sätt att man tar ett fiskespö och istället för krok så använder man en kläklämma och fäster en liten död kyckling där.
- klappat sandkatt och binturong(vilket jag inte fick, hihi badass jag vet....)
Med mera.
Alltså summa sumarum så jag har haft tre helt fantastiska veckor och jag igenomgått någonting som jag aldrig kommer att glömma! 

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: