rightthrume.webblogg.se

Okejdå

Kategori: Allmänt

Alltså.... Idag så väger jag 76 kilo och är 186 cm lång, jag ska gå ner till 70 kilo hade jag tänkt, detta ska jag göra utan att svälta mig eller genom att gymma hela tiden. Metoden jag SKA  ska använda är genom att äta nyttigare OBS nyttigare, inte ta bort måltider från dagen, och genom att promenera, jogga, springa och träna med hunden, det vill säga träna agility där jag också rör på mig. Jag ska också köra terräng med hunden, på det viset så får både hon en tränad kropp och jag! 

Jag ska alltså gå ner sex kilo på två månader genom att

- bara röra på mig
- inte svälta mig själv
- göra saker som jag brukar, dvs fortsätta röka, dricka och allt det där, skillnaden är att jag ska tänka på vad jag äter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: